פסגה באר שבע \ קרית גת \ כיתות א-ב

הכנה למורה: כלים ומתודות לפני שמתחילים ללמד

הכנה למורה: כלים ומתודות לפני שמתחילים ללמד

  • פירוט מבנה השיעור
  • הפעילות המתוקשבת מציגה בכל שלב:
     שאלה לדיון: המבקשת מהתלמידים למצוא את התשובה בעזרת הנייר המקופל.
     תשובה: אותה מומלץ להציג לאחר שהתלמידים ענו על השאלה ונערך דיון בכיתה.
     משימה: עבודה בזוגות או בקבוצות.
     הוראת הקיפול: מוצגת באנימציה המסייעת ללמד באמצעות קיפולי-נייר מבלי להיות מומחה באוריגאמי.
  • שם הדגם:
  • הכנה לשעורים מספר סידורי 111

נושאים: השתלמויות באוריגאמטריה - מרכזי פסג"ה פיתוח סגלי הוראה > פסגה באר שבע \ קרית גת \ כיתות א-ב

   

כדי להיכנס לשיעור עליך לרכוש את חבילת השיעורים המתאימה

מרובעים א

מרובעים א

  • מטרות הפעילות
    • התלמידים יזהו את המרובעים על-פי מספר הצלעות.
  • שם הדגם
  • מעבורת חלל. (שיעור זה נלמד בכיתות א וכיתות ב )

    מספר סידורי: 1007

  • יוצר/ת הדגם
  • מירי גולן

     © כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי
  • רצף מומלץ
  • מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים).

  • על השיעור
  • בשיעור זה יחקרו התלמידים את סוגי המרובעים המתהווים במהלך קיפול הדגם. בסיום השיעור מתקבל התוצר הסופי כהפתעה, תוך לימוד מושגים חדשים וחזרה על המושגים שנלמדו בשיעורי ההכנה.

     

     

    משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות

    * משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.

     

  • ידע נדרש
  • הכרת המושגים: צלעות, קדקודים, מצולעים.

נושאים: השתלמויות באוריגאמטריה - מרכזי פסג"ה פיתוח סגלי הוראה > פסגה באר שבע \ קרית גת \ כיתות א-ב

כדי להיכנס לשיעור עליך לרכוש את חבילת השיעורים המתאימה