פירוק והרכבה: המלבן

פירוק והרכבה: המלבן
  • נושא
  • המלבן

  • תיאור הפעילות
  • הילדים יקפלו את הנייר למלבן ויצרו מלבנים ממספר מלבנים.

  • שם הדגם
  • הילד מחליט מהי התוצאה הסופית.

    מספר סידורי: 0-017

  • מטרות הפעילות
    • הילד ידע להבחין בין המרובעים על-פי אורכי הצלעות והזוויות הישרות.
    • הילד יחקור ויזהה את הריבוע והמלבן.
    • הילד ישיים את הצורות.
    • פיתוח יכולת לתיאור מילולי וייצוג חזותי של יחסים במרחב (פירוק והרכבה).

                     

  • רצף מומלץ
  • פעילות מקדימה 1/3 מצולעים (הכירות גלובלית) פירוק והרכבה
    פעילות מקדימה 2/3 מצולעים (הכירות גלובלית) פירוק והרכבה
    פעילות מקדימה 3/3 מצולעים (הכירות גלובלית) פירוק והרכבה
    הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים א
    פעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים א
    הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים ב
    פעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים ב
    הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים ג
    פעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים ג
    המודד – כלי להשוואת אורכים וזוויות (לילדי הגן)
    פעילות מסכמת – מצולעים- שונה ודומה פירוק והרכבה
    פעילות מקדימה  מרובעים – פירוק והרכבה
    הכנה לפעילויות בנושא: דגם דמיוני – מרובעים א’
    פעילות בנושא: דגם דמיוני – מרובעים א
    פעילות מקדימה הריבוע – פירוק והרכבה
    הכנה לפעילות בנושא: הריבוע
    פעילות בנושא: דגם דמיוני – הריבוע

  • ידע נדרש
  • זיהוי והכרת המצולעים, הכרת הזווית הישרה (מפעילות המודד)

  • חומרים
  • נחלק שני ניירות אוריגאמי לכל ילד.

    מומלץ ללמד עם ניירות אוריגאמי מותאמים, דקים ומדויקים המותאמים למוטוריקה של הילדים.

משוב מעמיתים

שדה חובה*

You must be logged in to post a comment.