קו השיקוף במרובעים

קו השיקוף במרובעים
  • מטרות הפעילות
    • התלמידים יצרו צורות בשיקוף על-ידי פעילות בקיפולי נייר.
    • התלמידים יזהו אם שתי צורות מתקבלות זו מזו בשיקוף.
    • התלמידים יגלו את תכונות השיקוף במהלך קיפול הדגם.
    • התלמידים ימצאו את מקומו של קו השיקוף.
  • שם הדגם
  • ילדה \ כלבלב.

    מספר סידורי: 1011

  • יוצר/ת הדגם
  • מירי גולן

    © כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי

  • רצף מומלץ
  • מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים). ​

  • על השיעור
  • בשיעור זה יחקרו התלמידים את קווי השיקוף במרובעים המתהווים במהלך הקיפול, ויבחנו אם הם קווי השיקוף. בסיום השיעור מתקבל התוצר הסופי כהפתעה, תוך לימוד מושגים חדשים וחזרה על המושגים שנלמדו בשיעורי ההכנה. בפעילות זו נבחן את קווי השיקוף על-ידי קיפול, ונבדוק אם צד אחד מכסה את הצד השני.

     

    משך זמן פעילות מומלץ: 90 דקות

    * משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.

  • ידע נדרש
  • הכרת המצולעים.

2 תגובות על הכרת “ קו השיקוף במרובעים ”

  1. מיכל צוברי
    דצמבר 6, 2016

    שלום וברכה,
    בשקופית 23 האנימציה הראתה שיש קו שיקוף אחד, אך למעשה יש 2 קווי שיקןף, השני הוא באמצע המשושה לרוחב, לא מקדקד לקדקד.

    תודה.

    • Miri Golan
      ינואר 6, 2017

      הי מיכל
      תודה על המשוב את צודקת אכן ישנם שני קווי סימטריה
      נעשה תיקון בשיעור
      מירי

משוב מעמיתים

שדה חובה*

You must be logged in to post a comment.