הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני- מצולעים – ג

הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני- מצולעים – ג
  • נושא הפעילות
  • מצולעים

  • תיאור הפעילות
  • בפעיות הילדים יקפלו ויחקרו את המצולעים המתהווים במהלך הקיפול.

  • שם הדגם
  • הילד מחליט מהי התוצאה הסופית.
    מספר סידורי: 0-010

  • מטרת הפעילות
    • הילד ידע להבחין בין מצולעים שונים על פי מספר הצלעות או הקדקודים.
    • הילד ישיים את הצורות.
    • פיתוח יכולת לתיאור מילולי וייצוג חזותי של יחסים במרחב (פירוק והרכבה).

                     

                                                                                                          

  • רצף מומלץ
  • פעילות מקדימה 1/3 מצולעים (הכירות גלובלית) פירוק והרכבה
    פעילות מקדימה 2/3 מצולעים (הכירות גלובלית) פירוק והרכבה
    פעילות מקדימה 3/3 מצולעים (הכירות גלובלית) פירוק והרכבה
    הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים א
    פעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים א
    הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים ב
    פעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים ב

  • על השיעור
  • בפעילות זו שלושה שלבים: 

    1. צורה דמיונית – יצירת צורה דמיונית ממספר משולשים.
    2. פירוק והרכבה – יצירת מצולעים שונים ממשולשים.
    3. קיפול, זיהוי וחקר המצולע.

     

משוב מעמיתים

שדה חובה*

You must be logged in to post a comment.