מרובעים – ריבוע ומלבן (א-ב)

מרובעים – ריבוע ומלבן (א-ב)
  • מטרות הפעילות
    • פיתוח הדמיון והיכולת לתיאור מילולי וחזותי.
    • למידה חוויתית באמצעות גילוי וחקר.
    • פיתוח מיומנויות מוטוריות.
    • התלמיד ידע להבחין בין המרובעים על-פי אורכי הצלעות והזוויות הישרות.
    • התלמיד יחקור ויזהה את הריבוע והמלבן.
  • שם הדגם
  • ראש כלבלב או ראש של בעל חיים דמיוני

  • יוצר/ת הדגם
  • מירי גולן

    © כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי

  • רצף מומלץ
  • מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים). ​

  • על הפעילות
  • התלמידים יקפלו את הכלבלב ויוסיפו את סביבת הכלבלב מעולמם האישי

    בתהליך קיפול הדגם התלמידים יחקרו את המרובעים. בסיום הקיפול התלמידים יצרו סביבת חיים לכלבלב.

     

  • משך זמן הפעילות
  • משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות

    * משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.

  • מידע למורה
  • מילון מונחים בגאומטריה

    מקורם של סוגי הכלבים – ויקיפדיה 

    כלב הבית – ויקיפדיה 

    כמה שרציתי כלב

    מילים: יהונתן גפן

    הו כמה שרציתי כלב!
    (אפילו כלב מסכן וקטן)
    אפילו כזה שאוכל רק עשב,
    העיקר שינבח ויהיה נאמן.

    הו כמה שרציתי כלב!
    (אפילו טיפש ושעיר ונמוך)
    תמיד כשביקשתי אמא אמרה לי:
    “כלב עושה רק לכלוך.”

    הו כמה שרציתי כלב!
    (כמובן שהכי- כלב זאב)
    גם בולדוג הייתי לוקח תכף,
    אפילו מפודל הייתי מתלהב.

    הו כמה שרציתי כלב!
    (רק כלב ביקשתי כל הזמן)
    בכל ערב התפללתי לכלב,
    ואבא הביא לי חתול קט

משוב מעמיתים

שדה חובה*

You must be logged in to post a comment.