פריסות ושטח פנים של תיבות

פריסות ושטח פנים של תיבות
  • מטרת הפעילות
  • התלמידים יתנסו וילמדו שלאותה תיבה עם אותן מידות יכולות להיות פריסות שונות.

     

     

  • שם הדגם
  • תיבה

    מספר סידורי: 4014

  • שם היוצר/ת
  • פול ג’קסון

    © כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי

  • רצף מומלץ
  • מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים). ​

  • על השיעור
  • בפעילות התלמידים יכירו פריסות שונות של אותה  תיבה.

    ההתנסות המשותפת בכיתה כשלתלמידים שונים יתקבלו פריסות שונות תסייע לתלמידים להבין שלאותה תיבה יכולות להיות פריסות שונות.

    משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות

    * משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.

תגובה אחת על ההכרה “ פריסות ושטח פנים של תיבות ”

  1. Miri Golan
    מאי 31, 2021

    כגשכחגעכ שןגחלכיגשדלכימ

משוב מעמיתים

שדה חובה*

You must be logged in to post a comment.