מרכזי פסג"ה

הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני -משולשים א

הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני -משולשים א

  • נושא
  • משולשים

  • תיאור הפעילות
  • הפעילות מאפשרת לגננת ללמד את הילדים קיפולי נייר ולחקור את המשולש.

  • שם הדגם
  • הילד מחליט על-פי דמיונו מהי התוצאה הסופית.
    מספר סידורי: 0-003

  • מטרות הפעילות
    • הילד יזהה ויחקור את המשולשים על פי מספר צלעות והקדקודים.
    • הילד ישיים את הצורות.
    • פיתוח יכולת לתיאור מילולי וייצוג חזותי של יחסים במרחב (פירוק והרכבה).            

                                                                                                          

  • חומרים
  • נחלק שני ניירות אוריגאמי לכל ילד.

    מומלץ ללמד עם ניירות אוריגאמי מותאמים, דקים ומדויקים המותאמים למוטוריקה של הילדים.

נושאים: השתלמויות באוריגאמטריה - מרכזי פסג"ה פיתוח סגלי הוראה > מרכזי פסג"ה

כדי להיכנס לשיעור עליך לרכוש את חבילת השיעורים המתאימה

מצולעים א

מצולעים א

  • שם הדגם
  • מפלצת דמיונית

    מספר סידורי: 1002

  • יוצר/ת הדגם
  • מירי גולן

     © כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי
  • רצף מומלץ
  • מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים).

  • על השיעור
  • בשיעור זה יחקרו התלמידים את סוגי המצולעים המתהווים במהלך קיפול הדגם. בסיום השיעור מתקבל התוצר הסופי כהפתעה, תוך לימוד מושגים חדשים וחזרה על המושגים שנלמדו בשיעורי ההכנה.

    משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות

    * משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.

  • ידע נדרש
  • הכרת המושגים: צלע, קדקוד.

    (במקרים שתלמיד אינו מקפל מדויק והמצולע השתנה בעקבות הקיפול, נשתמש בזה כיתרון ונבדוק את ההבדלים בין המצולעים של התלמידים).

נושאים: השתלמויות באוריגאמטריה - מרכזי פסג"ה פיתוח סגלי הוראה > מרכזי פסג"ה

כדי להיכנס לשיעור עליך לרכוש את חבילת השיעורים המתאימה

משולשים ב

משולשים ב

  • מטרת הפעילות
  • התלמידים יזהו ויחקרו את המשולשים על-פי מספר הקדקודים ומספר הצלעות.

  • שם הדגם
  • קופסה לסוכריות.

    מספר סידורי :2001

  • יוצר/ת הדגם
  • מירי גולן

    © כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי

  • רצף מומלץ
  • מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים).

  • על השיעור
  • בפעילות זו יחקרו התלמידים את המשולשים המתהווים במהלך קיפול הדגם. המיון נעשה על-פי מספר הצלעות. בסיום השיעור מתקבל התוצר הסופי כהפתעה, תוך לימוד מושגים חדשים וחזרה על המושגים שנלמדו בשיעורי ההכנה.

    משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות

    * משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.

נושאים: השתלמויות באוריגאמטריה - מרכזי פסג"ה פיתוח סגלי הוראה > מרכזי פסג"ה

כדי להיכנס לשיעור עליך לרכוש את חבילת השיעורים המתאימה