מרכז פסגה צפת
הכנה למורה: כלים ומתודות לפני שמתחילים ללמד
- פירוט מבנה השיעור
-
הפעילות המתוקשבת מציגה בכל שלב:שאלה לדיון: המבקשת מהתלמידים למצוא את התשובה בעזרת הנייר המקופל.תשובה: אותה מומלץ להציג לאחר שהתלמידים ענו על השאלה ונערך דיון בכיתה.משימה: עבודה בזוגות או בקבוצות.הוראת הקיפול: מוצגת באנימציה המסייעת ללמד באמצעות קיפולי-נייר מבלי להיות מומחה באוריגאמי.
- שם הדגם:
הכנה לשעורים מספר סידורי 111
נושאים: השתלמויות באוריגאמטריה - מרכזי פסג"ה פיתוח סגלי הוראה > מרכז פסגה צפת
- כיתה א|
- כיתה ב|
- כיתה ג|
- כיתה ד|
- כיתה ה|
- כיתה ו|
- מתי"א - חינוך מיוחד|
- השתלמויות בפסגות 2021|
- מכללת אורנים|
- כיתה א אוריגאמטריה|
- כיתה ב- אוריגאמטריה - אורנים|
- כיתה ג - אוריגאמטריה|
- כיתה ד - אוריגאמטריה|
- כיתה ה - אוריגמטריה|
- כיתה ו - אוריגאמטריה|
- פסגה באר שבע|
- פסגה נתניה|
- מרכז פסגה עכו- מעלות 'נתיב מאיר'|
- מרכז פסגה צפת|
- פסג"ה דימונה|
- פסגה קרית גת|
- פסגה נתיבות|
- פסגה אשדוד|
- פסגה באר שבע \ קרית גת \ כיתות א-ב|
- פסגה באר שבע ג-ד|
- פסגה ירושלים \ נתיבות ה-ו|
- פסגה ראשון לציון|
- פסגה מתיא חפר - שלמי|
- פסגה אשקלון ג-ו|
- פסגה הרצליה|
- פסגה רחובות|
- פסגה אריאל - הקניית מושג הזווית|
- פסגה אריאל - מרובעים|
- השתלמות מורים למתמטיקה|
- השתלמות מתי''א|
- פסגה קרית שמונה א-ב|
- מרכז פסגה קרית שמונה ג-ו|
- כיתה ב - אוריגאמטריה|
- העשרה - כיתה ה-ו|
אלכסון במצולעים
- מטרות הפעילות
- התלמידים זהו קדקודים שאינם סמוכים במצולעים.
- התלמידים יסרטטו ויזהו אלכסונים במצולע.
- שם הדגם
מסכה
מספר סידורי: 4002
- יוצר/ת הדגם
פול ג’קסון
© כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי
- רצף מומלץ
מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים).
- על השיעור
התלמידים יזהו ויבחנו את הקדקודים הסמוכים ושאינם סמוכים במצולעים ויסרטטו אלכסונים. בסיום השיעור יתקבל התוצר הסופי כהפתעה, תוך לימוד מושגים חדשים וחזרה על המושגים שנלמדו בשיעורים קודמים.
משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות* משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.
- ידע נדרש
קדקודים סמוכים ונגדיים, מצולעים, סוגי משולשים, סוגי מרובעים
נושאים: השתלמויות באוריגאמטריה - מרכזי פסג"ה פיתוח סגלי הוראה > מרכז פסגה צפת