כיתה ד

חוקרים את החנוכייה

חוקרים את החנוכייה

  • מטרות הפעילות
    • התלמידים יזהו טרפז ישר זווית.
    • התלמידים יזהו את הדלתון.
  • שם הדגם
  • חנוכיה

    מספר סידורי 4055

  • יוצר/ת הדגם
  • פול ג’קסון
    © כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי

  • רצף מומלץ
  • מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים). ​

  • על השיעור
  • בשיעור זה התלמידים יחקרו את תכונות הדלתון את האלכסונים של הדלתון תוך כדי קיפול הלהבה של החנוכיה.

    משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות

    * משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.

  • ידע נדרש
  • הכרת המושגים: ישרים מאונכים, אלכסונים וקוי סימטריה.

נושאים: כיתות > כיתה ד

כדי להיכנס לשיעור עליך לרכוש את חבילת השיעורים המתאימה

דגל המרובעים- שמחת תורה

דגל המרובעים- שמחת תורה

  • מטרות הפעילות
  • הילדים יצרו דגל ובתהליך היצירה יבחנו את המרובעים.

  • יוצר/ת הדגם
  • פול ג’קסון

     © כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי
  • על הפעילות
  • במהלך הפעילות נקפל את הדגל ונבחן את המלבנים החופפים.

     

    משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות

     

    * משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.

     

  • ידע נדרש
  • מצולעים, מרובעים.

  • חומרים
  •  מספריים ו- 2 ניירות בגודל A4

נושאים: כיתות > כיתה ד

כדי להיכנס לשיעור עליך לרכוש את חבילת השיעורים המתאימה