כיתה ד
חוקרים את החנוכייה
- מטרות הפעילות
- התלמידים יזהו טרפז ישר זווית.
- התלמידים יזהו את הדלתון.
- שם הדגם
חנוכיה
מספר סידורי 4055
- יוצר/ת הדגם
פול ג’קסון
© כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי
- רצף מומלץ
מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים).
- על השיעור
בשיעור זה התלמידים יחקרו את תכונות הדלתון את האלכסונים של הדלתון תוך כדי קיפול הלהבה של החנוכיה.
משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות
* משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.
- ידע נדרש
הכרת המושגים: ישרים מאונכים, אלכסונים וקוי סימטריה.
- ציוני דרך
כיתה ה – עמוד 30
דגל המרובעים- שמחת תורה
- מטרות הפעילות
הילדים יצרו דגל ובתהליך היצירה יבחנו את המרובעים.
- שם הדגם
דגל המרובעים
מספר סידורי: 1009
מומלץ לשיעור בזום לכל הכיתות לקראת שמחת תורה.
כלים ללמידה מרחוק עם אוריגאמטריה מתוקשבת
- יוצר/ת הדגם
פול ג’קסון
© כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי
- על הפעילות
במהלך הפעילות נקפל את הדגל ונבחן את המלבנים החופפים.
משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות
* משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.
- ידע נדרש
מצולעים, מרובעים.
- חומרים
מספריים ו- 2 ניירות בגודל A4