מרכז פסגה קרית שמונה ג-ו

הכנה למורה: כלים ומתודות לפני שמתחילים ללמד

הכנה למורה: כלים ומתודות לפני שמתחילים ללמד

  • פירוט מבנה השיעור
  • הפעילות המתוקשבת מציגה בכל שלב:
     שאלה לדיון: המבקשת מהתלמידים למצוא את התשובה בעזרת הנייר המקופל.
     תשובה: אותה מומלץ להציג לאחר שהתלמידים ענו על השאלה ונערך דיון בכיתה.
     משימה: עבודה בזוגות או בקבוצות.
     הוראת הקיפול: מוצגת באנימציה המסייעת ללמד באמצעות קיפולי-נייר מבלי להיות מומחה באוריגאמי.
  • שם הדגם:
  • הכנה לשעורים מספר סידורי 111

נושאים: מרכז פסגה קרית שמונה ג-ו

   

כדי להיכנס לשיעור עליך לרכוש את חבילת השיעורים המתאימה

מרובעים: מיון מרובעים (ריבוע, דלתון, מעוין ומקבילית)

מרובעים: מיון מרובעים (ריבוע, דלתון, מעוין ומקבילית)

  • מטרות השיעור
  • התלמידים יחקרו את התכונות של הריבוע, המלבן, הדלתון, המעוין והטרפז.

    התלמידים יחקרו את המרובעים: ניתוח תכונות, מיון מרובעים, קביעת קשרי הכלה.

     

  • שם הדגם
  • ציפור ארנבת

  • יוצר/ת הדגם
  • מירי גולן

    © כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי

  • רצף מומלץ
  • מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים). ​

  • על השיעור
  • פעילות בהרצה

    בפעילות זו התלמידים יחקרו את המרובעים שלהם שתי זוגות של צלעות מקבילות. ריבוע, מעוין ודלתון. ומרובע שלו זוג אחד של צלעות מקבילות, הטרפז. ויבחנו את האלכסונים והישרים המאונכים במרובעים. ובסוף הפעילויות יצרו ציפור שהיא גם ארנבת.

    משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות

    * משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.

  • ידע נדרש
  • ישרים מקבילים, ישרים מאונכים, זוויות.

נושאים: מרכז פסגה קרית שמונה ג-ו

כדי להיכנס לשיעור עליך לרכוש את חבילת השיעורים המתאימה