העשרה-כיתות א-ב

מרובעים – ריבוע ומלבן (א-ב)

מרובעים – ריבוע ומלבן (א-ב)

  • מטרות הפעילות
    • פיתוח הדמיון והיכולת לתיאור מילולי וחזותי.
    • למידה חוויתית באמצעות גילוי וחקר.
    • פיתוח מיומנויות מוטוריות.
    • התלמיד ידע להבחין בין המרובעים על-פי אורכי הצלעות והזוויות הישרות.
    • התלמיד יחקור ויזהה את הריבוע והמלבן.
  • שם הדגם
  • ראש כלבלב או ראש של בעל חיים דמיוני

  • יוצר/ת הדגם
  • מירי גולן

    © כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי

  • רצף מומלץ
  • מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים). ​

  • על הפעילות
  • התלמידים יקפלו את הכלבלב ויוסיפו את סביבת הכלבלב מעולמם האישי

    בתהליך קיפול הדגם התלמידים יחקרו את המרובעים. בסיום הקיפול התלמידים יצרו סביבת חיים לכלבלב.

     

  • משך זמן הפעילות
  • משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות

    * משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.

נושאים: קרן קרב תל"ן > העשרה-כיתות א-ב

כדי להיכנס לשיעור עליך לרכוש את חבילת השיעורים המתאימה