הרכבת מרובעים מאלכסונים 1/2

- מטרות הפעילות
- התלמידים ירכיבו מרובעים לפי תכונות של שני האלכסונים.
- שם הדגם
ללא דגם
מספר סידורי 5009
- יוצר/ת הדגם
פול ג’קסון
© כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי
- רצף מומלץ
מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים).
- על השיעור
התלמידים ילמדו איך תכונות של האלכסונים משפיעים בזיהוי מרובעים קמורים שונים.
משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות
* משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.
- ידע נדרש
קדקודים סמוכים ונגדיים, מושג האלכסון וסוגי המרובעים.
- ציוני דרך לפי כיתות
כיתה ה – עמוד 33