הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – משולשים ב

הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – משולשים ב
  • נושא הפעילות
  • משולשים

  • תיאור הפעילות
  • בפעילות התלמידים יקפלו ויחקרו את המשולשים על פי מספר הקדקודים והמצלעות.

  • שם הדגם
  • הילד מחליט מהי התוצאה הסופית.

    מספר סידורי: 0-004

  • מטרות הפעילות
    • הילד יזהה את המשולשים על-פי מספר הצלעות או הקדקודים.
    • הילד ישיים את הצורות.
    • פיתוח יכולת לתיאור מילולי וייצוג חזותי של יחסים במרחב (פירוק והרכבה).

          

                                                                                                          

  • רצף מומלץ
  • משחק דמיוני עם משולשים – הכנה לגננת
    פעילות מקדימה -משולשים פירוק והרכבה
    הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – משולשים א
    פעילות בנושא: דגם דמיוני – משולשים א

     

     

  • שלבי הפעילות
    1. צורה דמיונית – יצירת צורה דמיונית ממספר משולשים.
    2. פירוק והרכבה – יצירת משולש גדול משני משולשים קטנים.
    3. קיפול זיהוי וחקר המשולש

     

     

     

  • ידע נדרש
  • ללא

  • חומרים
  • נחלק שני ניירות אוריגאמי לכל ילד.

    מומלץ ללמד עם ניירות אוריגאמי מותאמים, דקים ומדויקים המותאמים למוטוריקה של הילדים.

משוב מעמיתים

שדה חובה*

You must be logged in to post a comment.