חקר מרובעים 2 ( ריבוע,דלתון,מעוין)

חקר מרובעים 2 ( ריבוע,דלתון,מעוין)
  • מטרות הפעילות
    • התלמידים יזהו מרובעים, בדגש על ריבוע, מעוין ודלתון.
    • התלמידים יחקרו את התכונות של הריבוע המעוין והדלתון.
    • התלמידים ימיינו את התכונות המשותפות של הריבוע מעוין והדלתון.
  • שם הדגם
  • ציפור מנקרת

  • יוצר/ת הדגם
  • פול ג’קסון
    © כל הזכויות שמורות למרכז הישראלי לאוריגאמי

  • רצף מומלץ
  • מומלץ ללמד לפי הרצף המופיע באתר (הרצף על פי תכנית הלימודים). ​

  • על השיעור
  • בשיעור זה יחקרו התלמידים את סוגי המצולעים המתהווים במהלך קיפול הדגם. בסיום השיעור מתקבל התוצר הסופי כהפתעה, תוך לימוד מושגים חדשים וחזרה על המושגים שנלמדו בשיעורי ההכנה. בפעילות זו התלמידים יזהו, יחקרו את המעוין הריבוע והדלתון.

    משך זמן פעילות מומלץ: 45 דקות

    * משך זמן הפעילות נתון לשיקול המורה, ויכול להשתנות בהתאם לגודל ואופי הכיתה.

     

  • ידע נדרש
  • הכרת המושגים: צלעות, קדקודים, מרובעים.

משוב מעמיתים

שדה חובה*

You must be logged in to post a comment.