פירוק והרכבה – מרובעים

פירוק והרכבה –  מרובעים
  • נושא הפעילות
  • מרובעים

  • תיאור הפעילות
  • בפעילות זו נכיר את שלבי הקיפול והחקר, כולל מתודות והמלצות.

  • שם הדגם
  • ללא תוצר

    מספר סידורי: 0-013

  • מטרות הפעילות
    • הילד ימיין את הצורות על-פי מספר הצלעות ויבדיל את המרובעים משאר המצולעים.
    • הילד ישיים את הצורות.
    • פיתוח יכולת לתיאור מילולי וייצוג חזותי של יחסים במרחב (פירוק והרכבה).

                 

                                                                                                          

  • רצף מומלץ
  • פעילות מקדימה 1/3 מצולעים (הכירות גלובלית) פירוק והרכבה
    פעילות מקדימה 2/3 מצולעים (הכירות גלובלית) פירוק והרכבה
    פעילות מקדימה 3/3 מצולעים (הכירות גלובלית) פירוק והרכבה
    הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים א
    פעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים א
    הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים ב
    פעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים ב
    הכנה לפעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים ג
    פעילות בנושא: דגם דמיוני – מצולעים ג
    המודד – כלי להשוואת אורכים וזוויות (לילדי הגן).
    פעילות מסכמת – מצולעים- שונה ודומה פירוק והרכבה
    פעילות מקדימה  מרובעים – פירוק והרכבה

  • שלבי הפעילות
  • הילדים יצרו מרובעים ממשולשים במשחק של פירוק והרכבה.

     

  • ידע נדרש
  • זיהוי מצולעים על פי מספר הצלעות.

משוב מעמיתים

שדה חובה*

You must be logged in to post a comment.